Pertemuan Meja Bulat DPP Gombak bersama Pemuda cawangan

Friday, May 22, 2009,

Ketua Pemuda PAS Gombak, Ustaz Syarhan Humaizi sedang memberi ucapan dan amanat kepada pemuda - pemuda PAS cawangan - cawangan DUN Hulu Kelang. Dalam amanatnya beliau mengingatkan akan tanggungjawab pemuda untuk membantu dan mengembling tenaga bagi menegakkan syiar Islam dengan menginfaqkan diri pada gerakerja DPP Gombak dan UKJ Hulu kelang.



Saf kepimpinan DPP Gombak sessi 09 - 11, dari kiri; Sdr Daman,Setiausaha DPPG; Ustaz Syarhan; Sdr Habib, Ketua UKJ Hulu Kelang; Sdr Azizul, Tim Ketua Pemuda; Ustaz Helmizan, Naib Ketua Pemuda.


Ucapan alu-aluan oleh Sdr Habib, Ketua UKJ Hulu kelang
21 May 2009 - Satu pertemuan Meja Bulat antara DPP Gombak dan Pemuda Cawangan - cawangan DUN Hulu Kelang telah diadakan di Pejabat ADUN Hulu Kelang.
Objektif pertemuan ini bagi mengeratkan lagi ukhwah dan menjelaskan halatuju saf kepimpinan DPPG sesi 2009 - 2011 kepada Jawatankuasa Pemuda Cawangan di DUN Hulu Kelang.
Saf kepimpinan DPPG diketuai sendiri Ketua Pemuda, Ustaz Syarhan bersama Timbalan Kt Pemuda, Sdr Azizul dan Naib Ketua Pemuda, Sdr Helmizan bersama - sama dengan Setiausaha Dewan Pemuda, Sdr Daman. Turut serta ialah sdr Taufik, Pengerusi Lajnah Dana dan Ekonomi DPPG.
Seramai 30 orang pemuda - pemuda cawangan dan UKJ hadir dalam pertemuan tersebut.
Majlis tersebut diakhiri dengan jamuan ringan.
Unit Sekretariat dan R&D UKJ Hulu Kelang

0 comments:

Post a Comment

Hubungi kami di:
Pemuda PAS Hulu Kelang
No 302 Jalan Permata 6, Taman Permata, Hulu Kelang 53300 Kuala Lumpur
pkkmhk@gmail.com