Tayangan Animasi dan Motivasi Kanak-Kanak

Sunday, December 13, 2009,


HULU KELANG - Satu siri program Tayangan Animasi dan Motivasi Kanak-Kanak telah diadakan sempena cuti persekolahan akhir tahun. Program anjuran Pusat Khidmat Masyarakat ADUN Hulu Kelang ini telah berjalan lebih seminggu di lokasi-lokasi terpilih sekitar DUN Hulu Kelang.

Sambutan kanak-kanak terhadap program ini amat menggalakkan. Kelihatan mereka tekun menonton filem animasi 'Up' dan seterusnya diselitkan dengan motivasi dan pengajaran-pengajaran yang boleh dikutip daripada filem tersebut. Purata kehadiran adalah sekitar 30 hingga 50 orang kanak-kanak tempatan.

(gambar) Saudara Syafiq sedang menyampaikan motivasi

Ahli-ahli UKJ Hulu Kelang telah memainkan peranan besar di dalam penganjuran program ini bagi menyokong aktiviti-aktiviti Pusat Khidmat ADUN khususnya sepanjang cuti persekolahan ini. Ketua UKJ Hulu Kelang, saudara Habibullah yang turut menerajui Pusat Khidmat Zon Kg Pasir telah menjalankan program tayangan ini di zon beliau.

Masih terdapat beberapa siri tayangan ini lagi yang akan dilaksanakan selepas ini bagi melengkapkan jadual tayangan yang meliputi seluruh zon-zon di dalam DUN Hulu Kelang.

(gambar) Saudara Habib mengawasi tingkahlaku kanak2 di situ



Lajnah Penerangan, Informasi & Komunikasi
Unit Kerja Jemaah (UKJ) Hulu Kelang

0 comments:

Post a Comment

Hubungi kami di:
Pemuda PAS Hulu Kelang
No 302 Jalan Permata 6, Taman Permata, Hulu Kelang 53300 Kuala Lumpur
pkkmhk@gmail.com