Iftar UKJ Hulu Kelang

Thursday, September 17, 2009,

Keramat AU2A - UKJ Hulu Kelang telah menganjurkan majlis berbuka puasa cum pertemuan terakhir sebelum masing-masing pulang ke kampung berhari raya. Majlis diadakan di Dewan Pusat Komuniti AU2 dihadiri lebih 40 orang ahli UKJ serta ahli keluarga masing-masing.

Majlis berlangsung secara sederhana tetapi meriah dengan kehadiran ahli keluarga dan anak-anak. Majlis turut disertai oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Gombak, Ustaz Syarhan Humaizi dan juga Ketua Urusan Ulama' PAS Kawasan Gombak, Ustaz Farhan Suhut.

Menurut Ketua UKJ Hulu Kelang, saudara Habibullah, majlis ini dianjurkan sebagai usaha merapatkan ukhuwwah di kalangan ahli UKJ serta untuk mengenali ahli keluarga masing-masing. Dan akhirnya menurut beliau lagi, matlamat untuk mewujudkan sebuah keluarga besar UKJ akan terealisasi sekiranya setiap ahli UKJ mempunyai hubungan ukhuwwah yang baik antara satu sama lain.

Dan akhirnya pihak Jawatankuasa UKJ Hulu Kelang mengucapkan selamat beribadah di akhir Ramadhan dan Selamat Menyambut Hari Raya Eidul Fitri, minal a'idin wal fa'izin, kullu 'am wa antum bikhair...berhati-hati dalam perjalanan..

Saudara Zaharin, Izzuwan, Habibullah dan Remy

Sedang menjamu sajian abang Salim

Kaum ibu dan anak-anak yg begitu ceria

Unit Amal diperlukan...Ubai dibelasah teruk oleh Insyirah dan Aula

Solat Maghrib berjemaah diimamkan oleh Ustaz Farhan

Sungguh selamba makan di hadapan orang solat

Perbincangan serius antara Ustaz Syarhan, Ustaz Farhan dan Helmizan


Lajnah Penerangan, Informasi & Komunikasi
Unit Kerja Jemaah (UKJ) Hulu Kelang

0 comments:

Post a Comment

Hubungi kami di:
Pemuda PAS Hulu Kelang
No 302 Jalan Permata 6, Taman Permata, Hulu Kelang 53300 Kuala Lumpur
pkkmhk@gmail.com