Menjejaki Pemuda Cawangan : Siri 1

Thursday, November 12, 2009,

SG SERING - Satu pertemuan Majlis Ramah Mesra telah berlangsung di sini dengan pimpinan Dewan Pemuda PAS Gombak bersama UKJ Hulu Kelang telah bertemu pemuda-pemuda cawangan. Dalam usaha menjejak serta memperkasa jawatankuasa pemuda cawangan, usaha ini dilakukan secara berperingkat-peringkat.

Dalam siri pertama ini, cawangan yang terlibat adalah dari Sg Sering, Ukay Perdana, Taman Al-Ridhuan, Kg Pasir dan Kemensah. Pertemuan berlangsung dalam suasana penuh harmoni dengan para pemuda cawangan didedahkan dengan gerakerja serta kepimpinan DPPG serta majlis ramah mesra dan berkenal-kenalan.

Menurut saudara Damanhuri selaku Setiausaha DPPG, niat untuk turun dan bertemu dengan pemuda-pemuda cawangan ini telah lama diusahakan namun tertangguh akibat kesibukan siri-siri pilihanraya kecil sebelum ini. Beliau juga menekankan supaya usaha berterusan dilakukan bagi memberi kemenangan yang lebih besar kepada parti pada masa akan datang.

Manakala saudara Helmizan selaku Naib Ketua DPPG yang mewakili ketuanya dalam majlis ini menekankan peri pentingnya pertemuan tersebut bagi memperkasa keahlian DPPG serta memberi peluang kepada ahli mengenali pimpinan dan pimpinan untuk bertemu dengan ahli.

Walaupun lokasi Kg Sg Sering ini agak asing bagi sebahagian pimpinan DPPG dan juga ahli UKJ Hulu Kelang yg lain, namun inilah usaha pertama yg harus dirintis bagi mewujudkan hubungan di antara pihak UKJ dan DPPG dengan para pemuda cawangan ini.

(gambar) Sebahagian pemuda cawangan dalam majlis tersebut

(gambar) Khusyu' menonton tayangan multimedia

(gambar) Beramah mesra antara ahli dan pimpinan

(gambar) Saudara Habibullah, Ketua UKJ serta saudara Damanhuri, SU DPPG




Lajnah Penerangan, Informasi & Komunikasi
Unit Kerja Jemaah (UKJ) Hulu Kelang

0 comments:

Post a Comment

Hubungi kami di:
Pemuda PAS Hulu Kelang
No 302 Jalan Permata 6, Taman Permata, Hulu Kelang 53300 Kuala Lumpur
pkkmhk@gmail.com